최고의 맛으로 승부하는 명품 치킨 조선의 옛날통닭 입니다.
استانداردهای ناودانی
페이지 정보
본문
ناودانی در دستهبندی ناودانی بر اساس روش تولید، هم دو روش پرسی و فابریک کاربرد دارد که در این مقاله به طور مفصل هرکدام را توضیح خواهیم داد. دستهبندی آخر هم شامل کاربرد ناودانی میشود؛ ناودانی سبک که کمتر از استاندارد تعیینشده ساخته میشود و ناودانی سنگین که دقیقاً طبق استاندارد اندازهگیریشده تولید میشوند.
ناودانی دهشیر یزد
این کارخانه در سال ۱۳۸۷ و با هدف تولید انواع نبشی، ناودانی و تیرآهن فعالیت خود را آغاز کرد. مجموعه دهشیر یزد از استاندارد ملی شماره ۱-۴۴۷۷ و استاندارد اروپایی DIN EN 1026-1:2009 در ساخت ناودانیهای سنگین و از استاندارد روسی GOST 8240: ناودانی 1997 در ساخت ناودانیهای سبک استفاده میکند. سایز ناودانی تولیدی این کارخانه بین ۶ تا ۱۲ متغیر است. قیمت ناودانی دهشیر یزد نیز همچون قیمت سایر مقاطع فولادی تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار داد.
ناودانی تولید شده بر اساس استاندارد اروپایی DIN-1026
ناودانی دارای استاندارد DIN EN ISO 12944-3 که در برابر خوردگی نیز مقاوم است.
ناودانی با استاندارد فرانسه NF A 45-255
یکی از انواع ناودانی موجود در بازار ایران این ناودانی از نوع UNP است، این ناودانی از ضخامت و وزن قابل قبولی برخوردار است. در واقع میتوان گفت وزن این نوع ناودانیها، یکی از مشخصههای بارز آنها به شمار میآید. ناودانی اروپایی وارداتی در سایزهای بین 30 تا 400 میلیمتر به بازار عرضه میشود. در صورتی که این نوع ناودانی در داخل ایران در سایز بین 80 تا 180 میلیمتر تولید میشود. از این ناودانی در کاربردهایی که نیاز به ضخامت بالای ناودانی است استفاده میشود. ازاینرو در پروژههای بزرگ کاربرد دارد. برای شناخت بهتر این ناودانی بهتر است به تفاوتهای آن با ناودانی سبک توجه کنید.
ناودانی اروپایی قاب ناودانی فلزی
در هنگام انتخاب متریال برای ساخت ناودانی اروپایی، بایستی در وهله اول به کیفیت آنها توجه کرد. نکتهی مهمی که وجود دارد این است که برای ساخت محصولات قاب فولادی، باید از فولاد صددرصد خالص استفاده کرد. باتوجه به این مقدمه میتوان گفت که سازندگان، ناودانی اروپایی قاب فلزی را با استانداردهایی فراتر از اصول صنعتی تولید میکنند. دلیل این ادعا آن است که تولیدکنندگان از فولاد ksi 57 و G90 به جای ksi 50 و G60 استفاده میکنند. محصولاتی مانند ناودانی ۴، ناودانی تیرچه، ناودانی ۲۰ و ناودانی 10 اروپایی مواردی هستند که این مدعا را تایید خواهند کرد.
معایب ناودانی اروپایی
هر محصولی در کنار مزایای مختلف معایبی نیز دارد؛ اما این مفهوم بدان معنا نیست که کاربردهای آن محصول محدود باشند. در ادامه به بیان معایب ناودانی اروپایی سنگین خواهیم پرداخت:
در این مقاله متوجه شدیم که ناودانیهای اروپایی، همان ناودانی سنگین در ایران است. این ناودانی در کاربردهای نیازمند به تحمل وزن و فشار بالا مورد استفاده قرار میگیرد. بنابراین اگر در پروژه خود نیاز به ابزاری دارید که بتوانید در ساخت انواع تیر، ستون و… میزان فشار و بار وارد شده را مهار کنید، این ناودانی پیشنهاد میشود. البته از آن علاوه بر ساختمانسازی در صنایع دیگر مانند خودرو سازی جهت ساخت اتاقک ماشینهای سنگین مانند تریلر استفاده میشود. هدف ما از این مقاله معرفی یکی از بهترین انواع ناودانی، به نام ناودانی UNP است، امیدواریم در توضیح آن موفق عمل کرده باشیم.
ناودانی دهشیر یزد
این کارخانه در سال ۱۳۸۷ و با هدف تولید انواع نبشی، ناودانی و تیرآهن فعالیت خود را آغاز کرد. مجموعه دهشیر یزد از استاندارد ملی شماره ۱-۴۴۷۷ و استاندارد اروپایی DIN EN 1026-1:2009 در ساخت ناودانیهای سنگین و از استاندارد روسی GOST 8240: ناودانی 1997 در ساخت ناودانیهای سبک استفاده میکند. سایز ناودانی تولیدی این کارخانه بین ۶ تا ۱۲ متغیر است. قیمت ناودانی دهشیر یزد نیز همچون قیمت سایر مقاطع فولادی تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار داد.
ناودانی تولید شده بر اساس استاندارد اروپایی DIN-1026
ناودانی دارای استاندارد DIN EN ISO 12944-3 که در برابر خوردگی نیز مقاوم است.
ناودانی با استاندارد فرانسه NF A 45-255
یکی از انواع ناودانی موجود در بازار ایران این ناودانی از نوع UNP است، این ناودانی از ضخامت و وزن قابل قبولی برخوردار است. در واقع میتوان گفت وزن این نوع ناودانیها، یکی از مشخصههای بارز آنها به شمار میآید. ناودانی اروپایی وارداتی در سایزهای بین 30 تا 400 میلیمتر به بازار عرضه میشود. در صورتی که این نوع ناودانی در داخل ایران در سایز بین 80 تا 180 میلیمتر تولید میشود. از این ناودانی در کاربردهایی که نیاز به ضخامت بالای ناودانی است استفاده میشود. ازاینرو در پروژههای بزرگ کاربرد دارد. برای شناخت بهتر این ناودانی بهتر است به تفاوتهای آن با ناودانی سبک توجه کنید.
ناودانی اروپایی قاب ناودانی فلزی
در هنگام انتخاب متریال برای ساخت ناودانی اروپایی، بایستی در وهله اول به کیفیت آنها توجه کرد. نکتهی مهمی که وجود دارد این است که برای ساخت محصولات قاب فولادی، باید از فولاد صددرصد خالص استفاده کرد. باتوجه به این مقدمه میتوان گفت که سازندگان، ناودانی اروپایی قاب فلزی را با استانداردهایی فراتر از اصول صنعتی تولید میکنند. دلیل این ادعا آن است که تولیدکنندگان از فولاد ksi 57 و G90 به جای ksi 50 و G60 استفاده میکنند. محصولاتی مانند ناودانی ۴، ناودانی تیرچه، ناودانی ۲۰ و ناودانی 10 اروپایی مواردی هستند که این مدعا را تایید خواهند کرد.
معایب ناودانی اروپایی
هر محصولی در کنار مزایای مختلف معایبی نیز دارد؛ اما این مفهوم بدان معنا نیست که کاربردهای آن محصول محدود باشند. در ادامه به بیان معایب ناودانی اروپایی سنگین خواهیم پرداخت:
در این مقاله متوجه شدیم که ناودانیهای اروپایی، همان ناودانی سنگین در ایران است. این ناودانی در کاربردهای نیازمند به تحمل وزن و فشار بالا مورد استفاده قرار میگیرد. بنابراین اگر در پروژه خود نیاز به ابزاری دارید که بتوانید در ساخت انواع تیر، ستون و… میزان فشار و بار وارد شده را مهار کنید، این ناودانی پیشنهاد میشود. البته از آن علاوه بر ساختمانسازی در صنایع دیگر مانند خودرو سازی جهت ساخت اتاقک ماشینهای سنگین مانند تریلر استفاده میشود. هدف ما از این مقاله معرفی یکی از بهترین انواع ناودانی، به نام ناودانی UNP است، امیدواریم در توضیح آن موفق عمل کرده باشیم.
- 이전글파스텔톤 치마 트와이스 다현 24.08.28
- 다음글엉덩이 뒤로 빼는 수원대 축제 ITZY 유나 24.08.28
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.