최고의 맛으로 승부하는 명품 치킨 조선의 옛날통닭 입니다.
артық кем тең суреттер - артық кем белгілері
페이지 정보
본문
артық кем тең суреттер - артық кем белгілері [Подробнее...]
Артық, кем, тең. Сабақ тақырыбы: Артық, кем, тең. Оқу мақсаты: таңбалы сандарды оқиды, жазады және салыстырады; салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды; қосындысы мен айырмасын. О сервисе Прессе Авторские права Связаться с нами Авторам Рекламодателям. Артық, кем, тең. Тақырыбы: Артық, кем, учебный портал казцинк тең ; Білім беру саласы: Таным. Оқыту іс әрекетінің түрі: Математика. Мақсаты: Заттарды санына қарай салыстыру, артық, кем, тең таңбаларын бекіту. 5. Артық, кем, тең түсініктерімен таныстыру, заттар киынын саны бойынша салыстыруға үйрету. Оқулықтағы №2 тапсырманы жазбаша орындамас бұрын теңсіздік белгісін жазуға (№1) жаттығу керек. №3 слайд Жаңа материалды бекіту. Дәптердегі №3 тапсырманы орындау. Алдымен берілген сурет бойынша жұмыс жүргізіледі. Үстелдің бетіндегі заттарды санайды. Содан кейін қоршаудың ішіне салынатын заттың саны анықталады. Түйінді сөздер мен сөз тіркестері Артық,кем,тең Оқушылар оқулықтағы суреттерді анықтап қараған соң, салыстыру белгілерін қолдана отырып, сол суреттер. Артық, кем, тең. Тақырыбы: Артық, қазақстандағы 1920 30 жылдардағы индустрияландыру тест кем, тең ; Білім беру саласы: Таным. Оқыту іс әрекетінің түрі: Математика. Мақсаты: Заттарды санына қарай салыстыру, артық, кем, тең таңбаларын бекіту. 5. Артық, кем, тең түсініктерімен таныстыру, заттар киынын саны бойынша салыстыруға үйрету. Оқулықтағы №2 тапсырманы жазбаша орындамас бұрын теңсіздік белгісін жазуға (№1) жаттығу керек. №3 слайд Жаңа материалды бекіту. Дәптердегі №3 тапсырманы орындау. Алдымен берілген сурет бойынша жұмыс жүргізіледі. Үстелдің бетіндегі заттарды санайды. Содан кейін қоршаудың ішіне салынатын заттың саны анықталады. Суреттерді санап артық, кем немесе тең екенін айту. Қасқыр сендерге риза болды. Ол да енді мектепке баратын болды. Бауырсақ келе жатса алдынан не шығады? Суреті көбін жоғары көтеріп, "артық" деп, ал заттардың саны аз суретті көтеріп "кем" деп дауыстап айтады. Егер оқушы-лар тақтадағы оқушымен келіссе, олар осы сөздер-ді қайталап айтады. Егер олар келіспесе, үндемей отырады. Әрі қарай осылай жалғастыра беруге болады. Қай топтағы заттар артық? Оқушылар жоғарғы және төменгі қатарларда-ғы бірдей заттарды санайды да, қай топта заттар көп болса, сол топты айналдыра қоршап сызады. Иллюстрацияның оң жағына нәтижесін "", " Жауабы: а) 5 алманы қоршап сызу керек (5 4); ә) 10 араны қоршап сызу керек (10 8). Қай топтағы фигуралардың саны кем? Оқушылар сол және оң жақта орналасқан топ-тардағы заттарды санауы тиіс және фигуралар саны аз топты бояйды. Мақсаты: Заттарды санына қарай салыстыру, артық, кем, тең таңбаларын бекіту. 5 санының құрамын қайталау. Сан мен санды салыстыруда артық, кем, тең таңбаларын қо. Артық, кем, тең. Мектеп: Күні Мұғалімнің есімі: СЫНЫП: 1-сынып. Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Оқу мақсаты: бір таңбалы сандарды оқиды, жазады және салыстырады. Телефон: +7 (7172) +7 (705) Материалдар поштасы: Ашық сабақ поштасы.
все войны в мире, войны в мире по годам лисаковск сайт, пхо лисаковск номер телефона фарм заводы казахстана, фармацевтический рынок казахстана статья о здоровье человека, кодекс о здоровье человека гуманитарлық бағыт 10 сынып, 10 сынып алгебра әдеби тіл дегеніміз, әдеби тіл жазба тіл эссе мұқағали мақатаев әкеме, мұқағали мақатаев әке аманаты арыс сөзінің мағынасы, арыс ауданы hno3 атауы, негіздік оксидтерге не жатады
падишах боди массаж алматы
сколько можно находиться на бали россиянам
алтын орда тарихы
сыбайлас жемқорлыққа қарсы жастар
көмірқышқыл газының қасиеттері
.
==============================================================
~~~~~ біз бәлкім тағдыр үшін аккорды ~~~~~
==============================================================
.
- 이전글Vitamins To Help With Ovulation 24.09.06
- 다음글tadalafil vs silden 24.09.06
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.