негіздік тұз формуласы - тұздар формуласы > 창업비용 | 조선의 옛날통닭
최고의 맛으로 승부하는 명품 치킨 조선의 옛날통닭 입니다.

негіздік тұз формуласы - тұздар формуласы

페이지 정보

profile_image
작성자 Chanda
댓글 0건 조회 35회 작성일 24-05-14 19:57

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
негіздік тұз формуласы - тұздар формуласы [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Химия 8 сынып. Сабақтың тақырыбы. Тұздар. Білімдік мақсаты:Оқушылардың оксид,қышқыл жөніндегі білімін жүйелеу,тұздардың құрамымен,қасиеттерімен таныстыру,химиялық формула мен теңдеу құру,есеп шығару біліктерін дамыту, өздігінен жұмыс істеуге дағдыландыру. Дамытушылық мақсаты.Оқушылардың танымдық қабілеттерін арттыру. 3.Негіздік оксид пен қышқылдың әрекеттесуі: cao + hci=caci 2 +h 2 o. 4.Қышқылдық оксид пен негіздін әрекеттесуі: co 2 +ca(oh) 2 =caco 3. 5.Қышқыл мен негіздің. 10,7 г аммоний хлоридін қыздырғанда бөлінген газды азот қышқылына сіңіргенде алынған тұз массасы: Орта (қалыпты) тұздың формуласы: Na3PO4; Na2HPO3.
Негіздік тұз формуласы, тұздар формуласы
Негіздік тұз деп атаймыз. Құрамында бір ғана гидроксо–тобы бар заттар негіздік тұз түзбейді. Fe(OH)3 Fe(OH)2NO3 Fe(OH)(NO3)2. Аталуы. Негіздік тұзды. Оксидтер тұз түзетін және тұз түзбейтін болып екіге бөлінеді. Химиялық реакция нәтижесінде басқа да тұздар түзіледі. негіздік оксидтер, basic oxides. Бинарлық қосылыстардың формулаларында металдар бейметалдан бұрын көрсетіледі: SnCl2, Al3N. Егер бинарлық қосылыс екі бейметалдан түзілген болса, онда бірінші орынға келесі тізбекте солға қарай орналасқан элемент символы жазылады: B, Si, C, As, P, H, Te, Se, S, I, Br, Cl, N, O, F. Мысалы, CBr4, H2O, SF6. Оксидтер дегеніміз не?- 4.Сутек атомдарынан және қышқыл. қалдықтарынан тұратын күрделі заттар. 2. Негіздер дегеніміз не?- 1. Екі элементтен тұрып оның біреуі. міндетті түрде оттегі болып келетін. күрделі заттар. 3.Тұздар дегеніміз не?- 2. Металл атомымен және бір немесе. бірнеше гидроксотоптардан құралған. күрделі заттар. Multiple Choice. 30 seconds. 5 pts. 34 г натрий нитратындағы молекула саны: A) 1,204 1023. B) 6,02 1023. C) 2,408 1023. D) 1,204 1024. 2. Multiple Choice. 30 seconds. 5 pts. 200 г 4,5%-ті натрий карбонатының құрамындағы судың массасы: A) 9 г. B) 91 г. C) 200 г. D) 191 г. 3. Multiple Choice. 30 seconds. 5 pts. 3.Негіздік оксид пен қышқылдың әрекеттесуі: cao + hci=caci 2 +h 2 o. 4.Қышқылдық оксид пен негіздін әрекеттесуі: co 2 +ca(oh) 2 =caco 3. 5.Қышқыл мен негіздің.



сабақты бағалау әдістері - қазіргі бағалау түрлері [Читать далее...]

Мұғалімнің сабақтар жүйесінде оны дұрыс ұйымдастыра білуі, көптеген жағдайда оқу тәрбие процесінің табысты болуының оң кепілі. Ол үшін, мұғалім. Сабақты бағалау әдістері, қазіргі бағалау түрлері ОҚЫТУ САПАСЫН БАҒАЛАУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАРЫ. Құзыреттік-модульді кәсіби білім беру бағдарламаларын жүзеге асырудың басты міндеті –. Жүйесінде келесі бағалау түрлері қолданылады: сыныпішілік бағалау, аттестациялық емтихандар (ГИА және ЕГЭ). Сыныпішілік бағалау баға қою үшін, қосымша. Оқу үрдісінің заңдылығы. 2. Сабақты талдау түрлері мен типтері. 3. Сабақты талдаудың жалпы критерилері. 4. Сабақты өзіндік талдаудың деңгейлері. 5. Өзіндік. Оқушыларға жиынтық бағалау парақшасы беріледі. Бірақ бағалау екі қарсы топ бір-бірін бағарау арқылы жүреді. Ереже тақтаға шығарылып қойылғандықтан бағалау әділ жүреді. Жаңартылған білім беру шеңберінде критериалды бағалаудың тиімділігі. Бүгінгі таңда білім беру саласындағы жіргізіліп жатқан реформалар еліміздегі білім беру. Жазған мәліметтерін топта талқылайды, топтың атынан ортақ жауап дайындайды және презентацияға дайындық жасайды. Жасаған жұмыстары. ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУ САБАҒЫНДА БАҒАЛАУДЫҢ ТҮРЛЕРІ БАҒАЛАУ ТАРИХЫ Бағалаудың алғашқы жүйесі. Германияда пайда болған. Ол үш ұпайдан тұрған, әрқайсысы. Критериалды бағалау жүйесінің тиімділігі: заман талабына сай, бәсекеге қабілетті, білімді, іскер, ойлау жүйесі дамыған, логикалық тұжырым. Бағалау: Нұсқау-лық Ассоциация түрлері: ұқсастық ассоциациясы, көршілестік, қарама-қарсылық, сыбайлас және мағыналық ассоциациясы Қазіргі. Сабақты бағалау әдістері, қазіргі бағалау түрлері Оқуды бағалау (суммативтік немесе жиынтық) 2. Оқыту үшін бағалау (формативтік немесе қалыптастырушы). Оқыту үшін бағалаудың бірнеше түрі бар: 1. Өзін-өзі бағалау; 2. Жүйесінде келесі бағалау түрлері қолданылады: сыныпішілік бағалау, аттестациялық емтихандар (ГИА және ЕГЭ). Сыныпішілік бағалау баға қою үшін, қосымша. Нұсқаулықтың мақсаты қазіргі білім саласында қолданыстағы бағалау жүйесі мен жаңаша сындарлы оқыту. Жаңартылған білім беру шеңберінде критериалды бағалаудың тиімділігі. Бүгінгі таңда білім беру саласындағы жіргізіліп жатқан реформалар еліміздегі білім беру. Оқыту үшін бағалаудың бірнеше түрі бар: 1. Өзін-өзі бағалау; 2. Өзара бағалау: 3. Топтық бағалау; 4. Критериалды бағалау. Темы: PISA оқушылардың жетістіктерін бағалау. Блум таксономиясы әдістемесі. Блум таксономиясы – ақыл-ой дағдыларын анықтауға.


жанама кейіпкер деген не
ақжол партиясы мүшелері
мың бала олимпиада тіркелу 2024
достопримечательностиастана
портативный струйный принтер а4

.
==============================================================

~~~~~ ата-аналарға арналған психологиялық тренинг слайд ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.